Kızlar bebeğim 8 gibi uyur yatmadan 210 cc mama içer (7 ölçek) gece bi kez beslerim 3-4 gibi o da ya 6 ölçek ya 7 ölçek oluyor ama sabah bezi hep taşmış oluyor normalde gündüz 5+ numara takıyorum gece 6 numara takmama rağmen doluyor (molfix) kaka yapmadığı için uykusunu dağıtıp değişmek de istemiyorum ama başka bi seçeneğim yok gibi bi öneriniz var mı ne yapabilirim gece beslenmesini tamamen kesmeli miyim sadece su mu vermeliyim uyanınca ama sabah 7-8e kadar beslenmeden durabilir mi yardımcı olun lütfenn 🫶🫶