aybars_mom Normalde her ay üç dört gün erken olurum. 22 aralıkta olmam gerekiyordu. 2,5 yaşında oğlum var. Gebelik düşünmüyorum henüz. Mevsimseldir inşallah. Kimler gecikti ? 😊