Alisinannesii bebeğim tek göğüsten emiyor diğer göğsümü kesinlikle almıyor kaçıncı aya kadar böyle idare edebilirim tek göğüsten bebek emziren anneler lütfen bu yardımcı olun
Ozsahantuba Alisinannesii ben tek göğüsle emziriyorum sol göğüsümü asla almıyor du hala da almıyor şuan 13 aylık
Ebruferit Alisinannesii benim uST komsumda tek meme ile 2 yaşına kadar emzirmis mama falan kullanmamis hic
aycaoyku Alisinannesii bebeğimiz kac aylık ne kadar süredir böyle benim kizimda bir ara sag göğsüme yaptırdığım anca aglamaya başlıyordu sonra farkettim ki o göğsümde meğer süt az geliyormus acaba sizdede böyle bir şey olabilir mi
Ozsahantuba Alisinannesii maalesef süt bitti emmediği göğsüm de tek göğüs yetiyordu sağma imkanınız varsa sağın ben denedim ama emmediği göğüsten çıkan sütü içmiyordu ben de zorlamayı bıraktım
Deletedmom122 1 ay tek gögüsten emdi simdi düzeldi. Tek meme emerkende süt geliyordu fazlasıyla senin de gelir canım korkma. Ters tutarak o tutmadığı memeye tekrar alıstırdık biz
Merve Alisinannesii bende sol göğüsle devam ediyorum. Doğumdan beri sol göğsümde daha çok süt vardı ama dengeliyordum. 4 aydan sonra kızım sağ göğsümü almak istemedi. Hala arada veriyorum ama mızırdanıp sola geçmek istiyor. Sütte var aslında çekse. Ama emmiyor
yassel Canım benim kızım da sağ gösgümü tuttu bir ay sonun da zar zor solu da iyi emmeye başladı ama sol sağ gibi süt dolmadı hiç soldan bir kere içiyorsa sağdan 3 kere içiyor bırak iyicene acıksın verme meme sonra diğer göğsü ver zamanla süt olacak
Kelebegimmmm yassel şu anda benim de sağ mememde soldan çok süt oluyor. Zamanla o da dolar mı? Sizin nasıl oldu? Çok bunalıyorum böyle
Bsragny İlk bebeğim tek göğsümü emdi 17 ay şimdi 2 aylık kızım var iki göğsümü de alıyor bir sıkıntı olmadı..
[silindi] Alisinannesii benim kızımda oyle 7ay 9gunluk tek meme gidiyoruz hep braz ek gıda ya gectık desteklıyorum buyudukce daha cok ıhtyac oluyor. Bır sure meme reddı yuzunden kılo alamamıstı ama sknra gectı tek memeyle 7aya kadar geldim kilosunda sıkıntı olmadı yani normaldi
yassel Kelebegimmmm canım zamanla bebek emdikçe daha aktif hale geliyor ama hiç bir zaman sağ kadar olmadı bizim 9 ay bitmek üzere bir sıkıntı yaşamadım başta zordu hep sağı emmek istedi solu çok zorladım hiç yoktan iyi yani durum şu an senin ki kaç aylık şu an
Kelebegimmmm yassel benim daha 40 günlük. Solu emmeye başladı ama sağ kadar dolmuyor. Kilo almamış mamaya başladım sıkıntıdayım
[silindi] Alisinannesii bi arkdasım 1 yasına kadar tek göğüs kullandı canım diğerini almadı bebeği bi zaman sonra da şutu kesildi tek göguslede 1 yasa kadar emdi bıraktı
28012020 Alisinannesii benm bebeğim de başta sağ göğsümü tuttu tam 20 gün inatlaştık her ağladığında ilk tutmadığı memeyi verdim en sonunda onu da aldı sakın vazgeçmeyin ve tutmadığı sürece o göğsünüzü mutlaka sağın