Meraba arkadaşlar
Sizlere danışmak istediğim konu var. Abimin kızı 1. Sınıfa bu yıl başladı. Bu zamana kadarda hiç sorun yapmadı. Bunun önceside anaokuluna gitti. Dersleri de iyiymiş. İşte öğretmen başarılı öğrenciye rozet takarmış, defalarca ona da takmış. Çocuklarmı zorbalık yapıyo diye düşündük. Annesi okulda izlenim yapmış. Çocuklar oynamak istermiş o kimseyke konuşmak istemez yüz çevirirmiş. Güzel güzel konuştuk tamam diyo. Servis geldiği zaman binmezmiş. Zorla kendini kustururmuş hastayım diye. Öğretmeni davranışı devam ederse çocuk psikikatrisine götürmesi gerektiğini söylemiş. Gerekirse orayada götürecekler ama neden böyle yapar sizce? Sizde de oldu mu nasıl başa çıktınız. Annesi bu durumdan dolayı mı bilmiyorum yüz felci geçirdi.