Arkadaşlar oğlum 13 aylik mutfakta oturuyorken mutfak dolabına tutunup dikilmeye çalışırken eli kaydı ve alnını dolaba çarptı çok şiddetli filan değildi biraz ağladı hemen sakinleştiridim neyse mamasını yeni yemişti buara oyuncağını komple ağzına sokup kendini öğürtuyor sürekli yine yapmaya başladı elinden alıyorum yine yapıyor aptal gibi başını çarptığını unutup almadım bakalım napicak diye çünkü ben yapma diyorum elinden alıyorum diye sürekli tekrarlıyor dedim ve almadım tabi ağzına komple sokunca biraz kustu şimdi içim içimi yiyor eşim işte şimdi arasam bu kadar baş çarpmadan hastaneyemi gidilir diyecek başında çizik bile uok ama işte kustugu için korkuyorum biliyorum durup dururkende kusmadi ama işte zaten bu ara kendisi sürekli basini yere duvara kucağına geldimi bizim başımıza vuruyor basil vazgwciricem bilmiyorum