Yani tabi ki yapmıyorsunuzdur ama insan eşit sevemez gibi geliyor.
İkinci çocuk düşünüyorum ama ya oğlumu artık daha az seversek veya yeni çocuğa alışamayıp sevemezsem diye endişeleniyorum.
Bir de yetişkinlerden 10 kişiye sorsak en az 8 tanesi der ki anne babam kardeş ayrımı yapıyordu. Genelde annem babam ayrım yapmazdı diyen çok az. Demek ki bizim ikinci olsa biz de yapacağız ister istemez. Ne düşünüyorsunuz?