2 yaşına kadar düzelir diyordu doktorlar ama 1.5 yaşına gelecek hiç gelişme yok hala parmak ucunda yürüyor.
Uyarınca düzeltiyor bu arada. Yani alışkanlık gibi sanki. Güzel yürü diyorum 5-6 adım güzel atıyor sonra yine parmak ucu. Her zaman değil ama günün çoğunda böyle.
Böyle olup düzelen var mı? Çocuk doktorlarını dinlemeyip fiyoterapiste gitmek de aklıma geliyor açıkçası.