Biraz motivasyona ihtiyacım var. 66 kilodan 52 kiloya düşmüştüm. İnsanda kilo körlüğü oluyor gerçekten. Geçen gün duşa bir girdim ayna karşısına geçmez olsaydım. Baya almışım kilo. Bir cesaret çıktım tartıya 59.1 🫣 ama iştahım baya açılmıştı ye ye doymuyordum hep daha fazlasını istiyordum. Dün itibariyle başladım diyete. Muhtemelen ödem gidiyor ilk günler bugün sabah 58.1 çıktım. Ödem olmasa bence 1 günde 1 kilo imkansız 🙅♀️ ama çok zorlanıyorum ya. Çok acıkıyorum dün gece en son yatmakta buldum çareyi. Çok yiyip bir anda azaltınca haklı midede. Beni motive edin nolurrrrr geçecek alışacaksın diyin 😂