nuroner biliyorum.eser miktar bile olmaması gerek.bebeğim 8 aylık,gaz ve kaka probleminin sebebini bulmaya çalışıyıruz.bu yüzden yumurtasdan mı anlamak için eser miktarı bile keseceğiz.yoksa kolonoskopi ve endoskopi yapılacak.yani anlayacağınız,makarna,bisküvi vs yiyebileceği her şeyin alternatifini ve eser miktar olmayan markasını arıyorum.aynı tezgahta bile paketlenmemiş olmalı