[silindi] küçük oğlum doğduğunda büyük oğlum 3,5 yaşındaydı, küçük zaten uzun süre kucakta uyudu, uykusu 3 uyku olarak düzene girince şöyle yapmıştım sabah ilk uykuyu yarım saat kendi uyuyordu öğlen uykusunda hem büyük oğlumu uyutuyordum hem de küçüğü ayağıma koyup sallıyordum ayakta sallanırken uyanırsa kucağıma alıp gezerek tekrar uyutuyordum, böyle olunca 2.uykuyu 1,5 saate yakın zorla da olsa uyutuyordum, öğleden sonra 3.uykuda da kendisi yarım saat uyuyordu. Şimdi küşük oğlum 2 uyku yapıyor ama iki uykuda da ilk yarım saatten sonra ayağımda sallıyorum, büyük oğlum da o sırada çizgifilm izliyor ama yine de gülme sesine atlama zıplama sesine küçük yine uyanıyor. Yani Allah tarafından çocuğun uykusu iyiyse şanslıyız bazı çocuklar uykusunu almadan top patlata uyanmıyor, bizimkiler parke gıcırtısına uyanıyor, şans mı kader mi bilmiyorum. 5 aylıkken uyku düzeni kuracaktım ama birsürü şey oldu kuramadım, eğer imkanınız olursa 4.ay uyku gerilemesinden sonra uyku düzeni kurmaya çalışın.