Buraya geleli 2 yıl olacak fakat sürekli pasta yiyemiyoruz aldığımda da her seferinde hiç beğenmiyorum sanat pastanesi Osmanlı pastanesi karaköprü pastanesi ve tarçını duydum birde almido var ama bu saydıklarımı iyi diye tanıtsalarda baklava künefe ve şıllık üstüne bi tatlı anlayışı yok gibi pastalar hiç güzel tatta değil sanki suyla yapılmış tüm krema ganaj yada hep krem şanti önerebileceğiniz yerler yokmu yahu