zambak212 aynı ben 2 yaşına kadar hep bende böyleydim 😞bu bebek niye uyanıyo derdim meğerse aç olduğu için miş gece maması yaptım ne güzel uyudu , 3 aylık bebekte diş sancısı başlar (diş kökleri oluşmaya başlar) bu da ağrılı olur bunun içinde ben
Tetagil (Trendyol)
Osanit (Trendyol)
Çok rahat edersin belki dua edersin yoksa ağrıdan uyuyamaz 🌸