Selam hanımlar
Bebeğim 6aylık bir kaç gün önce öğrendiğime göre süt ve süt ürünlerine oğlumun alerjisi çıktı (sma optipro kullanıyorduk fakat vücudunda sürekli olarak kızarıklık oluyordu) alerji doktoru evolvia rp2 yazdı hayatımda ilk defa duyduğum bir marka eczaneden aldım fakat içeriğine baktığım da Palm yağı mevcut . Palm yağıda oldukça zararlı olunca tereddütte kaldım ne yapmalıyım bu mamayı kullanan anneler var mı ?