babyzeydhamza Hanımlar daha önce hiç kullanmadım ama özellikle ateş düşürmede faydasını çok duydum.21 aylık ateşli çocuk için yüzde kaçlık ve nasıl iyot kullanmalıyım?
Hep_oyle_olur_zaten Ben öksürük için kullandım sırtına kafes yaparak . Ateş için de suyla seyreltip ayak tabanına sıkılıyor diye biliyorum ama emin değilim