2-3 gün 38 ateş düşmedi grip başlangıcı var deyip atibiyotik parol balgam söktürücü verdiler antibiytok yarın 5. Gün daha vermicem ama parol veriyorum kök dişmde çıkartıyor öksürük de gece arttı burun tıkalı ağız açık uyuyor öksürüp kendini uyandırıyor soğan koydum karanfille ama napabilirim başka içim gidiyor büyük insan gibi bi başkayıp 3-4 öksürme sonra durup tekrar başlıyor başka bişey yoktur değilmi gündüz ara sıra ama gece sürekli