Kızlar bebeğiö 13 aylık emzirmeyi bırakmak istiyorum çünkü sizce çok erken mi siz ne zaman bıraktınız ne kadar sürede ve nasıl bir yol izlediniz bebeğimi çok zorlamadan yapmak istiyorum ilk bebeğim olduğu için nasıl yapıcam nasıl başlıycam bilmiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum