HELELEKADIN Gamzelikiz_34 geçmiş olsun ben alıştım artık benimki bide çıkıp hop diyip zıplayarak oturuyo yüreğim ağzımda geziyorum yapışcak yere diye 😂😂
bittercikolata__ Gamzelikiz_34 geçmiş olsun canımm 🌸 Benimkide yataktan inmeyi öğrenmiş inicem diye düşecek büyüdükçe yaramazlaşıyor bu çocuklar
Tatlican Gamzelikiz_34 Oyy geçmiş olsun. Kızım ilk defa yataktan düştügünde. Erva ya birşey olmadı ama ben gece ağlamaktan üzüntüden hasta ettim kendimi🙈
ekimannesi11 Gamzelikiz_34 oy kıyamam çok geçmiş olsun canım benim ❤️ benimki de 15 aylık çıkıyor üstüne bide bana bakıyor gülerek yürüyüp aşağıya atlıyor 🤦