Arkadaşlar bebeğim şuan 3 ay 10 günlük. Doğduktan 2 hafta kadar kundak yaptık sonrasında kundaksız yatırdım gayet güzel alıştı çok güzel uyuyordu kundak yapınca istemiyordu vs ama şuandada nerdeyse yine son 2 haftadır bi kundak sevdası var cidden kundak yapmadan uyumuyor. Tam yapmıyorum bu arada sadece kolları sabit durması için yarım kundak yapıyorum. Şuan gece uykusunda mesela kundaklı uyuyor. Aslında kundağı bıraktırma zamanında benimki kundak istemeye başladı. Bende hani dönmeye başlama zamanları vs diye alışsın istemiyorum sizce?