Başlarda iyiydi iki üç ay. Hala okulu seviyor ama bir haftadir benim de okula sınıfa girmemi ve yanında durmami istiyor.. neden anlamadım..iki gündür okulda ikna edemedihim için evde
.bazen evde kalmak istiyor seni ozliy diyor. Acaba geçici bir süreç midir başına gelen varmı . Okula gitmek istiyor gün içinde ama kapısına gelince benle girmek istiyor