Alyaerva bebeğim 3+10 şuan 2,5 aylıkken salyası akmaya başladı ve eli hep ağzında doktora söyledim erkek bebek olduğu için salyası normal kız olsaydı eğer idrarına bakardık dedi enfeksiyon olabilirdi dedi diş için çok erken çıkarmaz dedi ama her bebek farklı