pyrzaslnnn47 Bahçe katında yaşayan hanımlar Allahın izniyle ev alma sürecindeyiz , bahçe katının zorluklarını güzelijlerini anlatır mısınız , özellikle su basma olayından çok korkuyorum ama çocuk içinde bahçe katı istiyorum fikirlerinize açığım
deniz255 pyrzaslnnn47 bence 1. Kat vs daha mantıklı eğer bütçeniz yetmiyor ise. Alttan soğuk olur bahçe katı
Aloneeee pyrzaslnnn47 daha önceki evim bahçe katıydı. Sadece yan komşum ile kullanabiliyorduk. Ama binadakiler o kadar uyuzdu ki. Sigara içenler izmaritleri hep aşağı atardı. Çöp atanlar bile olurdu. Çocuğumu çıkardığım zaman önünden onları toplamak ile uğraşırdım. Hatta bir gün o kadar sinirlenmiştim ki çıkıp üst kattakilere çöp kovası hediye etmiştim anlasınlar diye 😂Bir de çamaşır asmak(kurutma makinem yoktu) zulüm oluyordu.çünkü toz oluyordu ,gelip çalanlar oluyordu. Yani bende çok hevesle almıştım o evi ama komşular çok önemli. Mesela kayınvalidemde bahçe katında oturuyor hatta 3 daire var bahçeye açılan amatüm yaz orda bahçede oturmaya gideriz yan komşuları da üsttekiler de çok iyi insanlar kimse pisliğini atmıyor geç saatlere kadar oturabiliyoruz. İyi yanı da var tabi toprak üstü olduğu için sıcak oluyor. Bu arada hiç su basmadı evimi. Ama ne bileyim biri gelip cama vuracak felan diye aklım çıkardı eşim gece çalışıyordu
seher178 pyrzaslnnn47 güneş alsın çok oonemlk bn yerde oturuyoum resmen hiç su basması yaşamadım eğimli çünkü bahçe kulkanimj çok güzel
uykucukoalaa pyrzaslnnn47 bence bahçe katı almamalısınız zorlukları çok fazla. 9 ay yaşayabilmiş bi insan olarak anlatıyorum inanılmaz soğuk oluyo ev iç dış yeni olmasına rağmen kış boyu rutubet olmuştu böcek kertenkele ne ararsan kapımın önünde geziyordu zaten bilmiyorum bence bir daha düşünün ara kat en en en güzeli (bende çıktım kendi evim olmasına rağmen kiraya verip )
lorin6504 pyrzaslnnn47 4yıldır bahçe katında oturuyorum 1 yıldır bütçem buna yettiği işin aldım.bide komşuluk ilişkisi için zorlukları var ev ısınmıyor altımda üstümde boş o yüzsen ne kadar yaksakta aynı yazında böceği çöpü tozu çok oluyor en iyi yanı bahçeyi çok rahat kullanabiliyoruz yazın oturabiliyoruz tek girişi bana ait çoçuk için çok güzel
mamaisqueen pyrzaslnnn47 13 yıldır yaşıyorum hiçbir eksisini görmedim. Su basması gibi bişey hiç yaşamadım. Sadece yerler soğuk çok küçük çocuğunuz yoksa idare edilir o da
Prenses__12 4 senedir yaşıyorum ne faresi biter ne böceği ne kedisi . Üst kattan saç atanlar ekmek atanlar sigara atanlar kediyi beslemek için posetle bulgur pilavı atanı bile oldu şikayet ediyoruz o diyor ki ben atmadım karşısı attı ona diyorsun o diyor ki yan attı kimse kabul etmiyor. Çöplerden dolayı gider kapanıyor yağmur vs yağınca da evi su basıyor 3 sefer falan oldu bir kere bayramda evi tertemiz yapıp gittim eve geldim çamurlu sular dolmuş. Bahçesi ağaçlı yeşillikli olsa belki güzel olabilir ama bizim ki beton bilmiyorum ben nefret ediyorum evimden güneşte almıyor zaten