Arkadaşlar 23 Nisan da doğum yaptım ilk çocuk 5000 bin için başvurdum sonra takip etmedim sms falan gelmedi zaten . Bugün merak ettim e devletten baktım 6 ay çekmediğim için yardım kesilmiş . Tekrar başvuru yaptım alabilir miyim parayı bu konu da bilgisi olan var mı