Kızım 2,5 yaşında ve yemek asla ben yediremiyorum bıraktım dökerek saçarak ne yerse artık bu şekilde az da olsa yiyor ama asla doyacağı şekilde bi yemek biçimi değil . Hadi beraber yapalım diyorum yemekleri beraber yapıyoruz et yemiyor bu arada et suyu ile çorba yapıyorum mesela . Bide şey başladı bu yemek çok kötü bu acıı . Yani çileden çıkıyorum . Evde bu tarz kelime asla kullanmayız herşeye hayır herşey çok kötü. Nasıl üstesinden gelicem bilmiyorum