mom97X Kızlar diş dönemi tamamen ne zaman bitiyor ? Şu an (18.ay) azı dişler bizi mahvetmiş durumda.. acaba arka dişler de mi öyle zor ..? 😣)
simaym94 mom97X üç yaşında bitiyor canım ama bu her çocuk için geçerli değil 3 yaşından sonra bence herşey geçiyor 2 yaşında daha rahat ediyosun artık tabi çocuktan çocuğa göre değişir yani bende öyle ateş falan yaşadım aşırı derecede değil tabiki ama 2 yaşından snra olmadı bitti artık kimisi iki yaş diyo kimisi 3 yaş diyo
simaym94 mom97X yok canım o kdr abartıldığı gibi değil diş dönemi biraz daha zor bence benim şuan 3 buçuk yaşında kızım 2 buçuk yaşında oğlum 10 aylık da bir kızım var küçük olan mesela diş çıkarıyor atak doneminde hala ve uyumuyor bende mal gibi geziyorum valla gündüz uyuya biliyosam uyuyorum öbür büyükler çok şükür geçti hepsi büyüdüler çok şükür 1 yaşından sonra daha rahat ediyorsun 2 yaşında daha çok rahat ediysn ama ben çocukların üçünü de yatirirdim mesela odada cikrdim ağlarlardi ama odaya girmezdim öyle öyle kendilerini alıştı uyumaya anneler kıyamıyor aliyo kucağına oda bunu bildiği için işte uyumuyo uyaniyo bilerek ağlıyor