İyi akşamlar herkese, bebeğim 9 aylık oldu ve hala emerek uyuyor. Yani babasi uyutunca asla meme aramıyor ama ben uyutunca üstümü açıyor çekiştiriyor yani baya bi savaşıyoruz ve hep o galip geliyor 😂 bunu nasıl bırakabilirim ? Sadece uyudugunda emmiyor tabiki gün içersinde 3-4 defa emiyor yemek haricinde. Uyku eğitimi faydalı olabilir mi bu durum için? Deneyimli annelerim size ihtiyacım var 🥹