Anne olduktan sonra sürekli çocuğuma bişey oldu mu olacak mı bişeyi mi var hasta mı bu neden oldu burası niye böyle diye araştırmaktan doktora götürmekten ya da her şeyin sanki en kötüsünü düşünmekten çooooooook yoruldum çok fazla sürekli kontrol etmekten bişey yoksa bile normali oysa bile ya da bişey varsa da en kötüsünü düşünüp kendime durduk yere dert etmek herkes mi böyle ya