Gokceee aklıma ilk evlendiğimde zırt pırt aradıkları geldi nedense. Balayı tatiline gidene kadar yolda on bin kere aradılar açmadım. Tatilin bir günü kaynanam gecenin 23.30unda aramıştı. Açmadım 😒 eve geldik bazı telefonlarını bilerek açmadım diye diye diye en son öyle sürekli aramaz oldu.Binde bir yanı diyeceğim o ki açma 😂