Çocuğum gecede kaç kere uyanıyor saymıyorum artık bazen ben mi uyandırıyorum odasını mı ayırsam diyordum ama az önce içeride hiç ses yapmadan oturuyordum ağlayarak kalktı yani her döneme bi bahanem var diş değil arkadaşlar bu sürekli böyle alışkanlıklarındandır dedim emzirmeyi bıraktık emzik var sadece onuda bırakıcam ama yok yani ben kesintisiz uyumaya olan inancımı kaybettim