Oğlumun bebeklik döneminde gördük ilk bu nöbeti 2 3 dakika sürüyordu yüzü bembeyaz dudakları bembeyaz göz altları morarıyordu terliyordu bi anda geçiyordu ama seslendiğimizde tepki vermiyordu gördüğümüz an direk acile götürdük görmeden bişey diyemeyiz deyip yollamışlardı. Bu arada grip iken oluyordu bu nöbetler. Şuanda 4 yaşında ve bu zamana kadar 5 kere geçirdi. Sonucusunu dün sabah geçirdi bi öncekinide 2 ay önce geçirdi her acile gittiğimizde aynı şeyi duyduk haliyle bizimde bi çocuk nörolojisine gitmek tabiki aklımıza gelmedi. 4. Nöbetinde bağırsak enfeksiyonundan hastanede yatmıştık ve ordaki doktora nöbetle birlikte geldiğimizi söylemiştik oda içiniz rahat etsin diye nörolojiye götürebilirsiniz demişti öylelikle götürdük elimde video yoktu çünkü gerçekten korkunc bi an direk alıp doktora yetiştirmekten video aklımıza gelmedi. Muayne etti nöroloji doktoru bişey yok gibi gözüküyor dedi eeg çekelim dedi 1 ay sonrasına randevu verdiler ocağın 5 inde eegsi vardı ama beklerken tekrar geçirdi. Bugün doktorumuza gittim eegyi öne çektirdi bu epilepsimi diye sordum evet dedi öğlen eeg çekildik ama uyumadı malesef. Yarın sınucları göstericez. Aynı durumu yaşayan varmı nasıl bir süreç kalıcı bişey varmı çok korkuyorum