ahmetbaby ilk 3 ay anne karnında gibi hissettikleri için bu sesleri öneriyorlar rahatlaması için, ama sonrasında desteksiz uykuya geçmek gerektiğinden yavaş yavaş bırakılmasını öneriyorlar. Çok gerekli bir şey değil süpürge sesi. anne kucağı, sallamak, emzik, emzirmek yani oral bir uyaran ya da fiziksel bı temas kadar gerekli değil, ben de başlarda biraz açtım ama sonra biraktim. Uyumasi kolay oluyor elbet ama her uykuda acmamanizi öneririm sartlanmamasi için