ufa benim kızımı doğurduğum hastanede başkası doğum yapsa çocuklar karışmış derdim. Doğduğunda kapkara, tüylü, yüzü gözü zorlanmaktan şişmiş, gözüne kan oturmuş, biri açık biri kısık bir bebekti. Allı morlu, kahve siyah bir surat… Saçları bile simsiyahtı. O saçlar uzadı, teni bembeyaz oldu. Saçları kumrallaştı. Siyah olan uçlarla arasındaki fark inanılmazdı. Çok çirkin bir kız doğurmuştum. Herkes şoktaydı 😅 canım kızım tam bir çirkin ördekti. İnsan o çirkinliği bile özlüyormuş ya :)