aysenur1205 Kızlar kızım 7.5 aylık mama veriyorum ağzını açmıyor ek gıda desem öyle yemiyor mamadan mı sıkıldı acaba dedim hipp kullanıyordum aptamile geçtim yine aynı neden ki acaba kilo aldıramıyorum
shi aysenur1205 yemeyen çocuk yemiyor canım ama agzını açmıyor diyorsun çokmu beriyosun acaba benm kızm o aylarda içiyordu maşallah kilosuda çok iyiydi ama şimdi 26 aylık herşeyi saatlerce agzında bekletip yutmaya çalışıyor bende bekliyorm ölüm gibi bişey bu gerçekten iştahsız çocuk çok zor
Yenibirannecik aysenur1205 oyunla yada bwl yöntemi denediniz mi kendisi belki keşfederek yer. şuan cok erken iştahlı iştahlı yemesi için 🌸
aysenur1205 shi biberonu verirken açmıyor kilitliyor sanki kaşıkla yerken açıyor biraz yiyor yemek istemeyince zorlamıyorum
shi aysenur1205 birazda zorla bence öğrenmesi yemek yemeyi keşfetmesi için belki tadını aldıgında sever ama seni anlıyorum çok çok zor bende çekiyorum vallahi agzını açıyor benimkide yanagnda bekletiyor
Yenibirannecik shi benim 3 çocugum var doktorlar 6. aydan itibaren öneriyor araştırın isterseniz. ben 2 tanesinde hep öyle alıştırdım