balkuzusununannesi Bebeğim 2 ay 14 günlük bıngıldağı kapandı. Doktor inşallah bişey olmaz sürekli kontrol edelim dedi. Netten araştırdım zihinsel engelli göz veya kulak problemi olabilir yazıyor. Aynı durumu yaşayan var mı
iremm58 Netten arastırmayın bize doktorumuz inşallah bişey olmaz felan demedi 3 aylıkken kapandı bu arada sadece takip dedi baş çevresinin buyumesı önemli dedi 7 aylık oldu baş çevresi de düzenli büyüyor korkmayın kapalı doğanlar bile var