Tuana4747 Afsk benimki de çok kizariyordu ilk 2 hafta şimdi 34 günlüğuz geçti çok şükür doktorum da normal demişti
Prensinannesii06 Afsk benim açıldı doktor antibiyotik verdi iğne krem her gün pansuman yaptım 1 haftaya düzeldi
Afsk Mihribann cok gecmis olsun hastahanede kalacak kadar ne sorun vardi acaba benimde kizariklik hafif sivilce gibi aciklik var da
Denizdemirr Benim kızarmayı geçtim açılma oldu resmen kanadı aynı zamanda irin aktı doktor bi krem yazdı onu sürdüm baticon desteğide yaptım kapandı çok şükür şu an iyiyim
Afsk Denizdemirr gecmis olsun bende de divilce gibi ufak acilma var sanki bide kizariklik ayni sanirim sizinle