Kızım kreşe gidiyor yarım gün eve geliyor işte 10 dk oturuyor sonra başlıyoruz oyun oynamaya. Saat 9 9.30 arası doğduğu günden beri bizim uykuya geçişimizdir. Normalde yorulup uyuyan kızım 1 haftadır uykuya direniyor. Acaba yaş ilerledikçe bu saatte uyumamaya mı başlıcak. Zor bela uyuttum hemen uyudu aslında uykusu var ama uyuyunca sıkılıyorum diyor 😀 uyku gerilemesi falanda olabilir mi acaba