Hanımlar kizim 20 aylik 2 gündür bi anda oksuruk baslayinca ve artınca dun dr gittik bogazi tahriş olmuş dedi film çekti ciğer. Cigerse bi sey yok balgam var boğazda dedi ve sağ olsun 1 antibiyotik üzerine havalarla birlikte 8 ilaç yazmış. Geçen sene,zatürre olunca yine ona gitmiştik ayni ilaçlara ek ant iğne yazmıştı. Bi bogaz enf ile zatürre bir olmadığı icin ilaçları almadım ant kullanmktan biktim çünkü küçücük çocuğa.
Başlıkta yazdığım bu 3 desteği duyuyorum siz bogaz enf icin nasil kullandiniz veya hastalık döneminde nasil kullanıyorsunuz?
2 gündür ates var zaten olur demişti 37,5 max 38 oluyor nadir
Enf icin dut kurusu içirdim bugün 2 defa buna devam edeceğim etkisi cokmus onun dışında enf bitirecek veya direkt bogaz enf ozelinde bilgilerinizi paylaşır mısınız lutfen?