hilaldiyebiri Bebeğim 4 buçuk aylık bestiron demir ilacı veriyorum. Ama çok midesi kalkıyor ve kusuyor. Bu durumu yaşayan var mı? Marka değiştirsem işe yarar mı? Doktor 24 damla ver dedi 5 damla verdiğim gibi kusuyor.
balmelinam hilaldiyebiri sidefer damlayi oneririm tadi da cok guzel degerlerimiz de iyi cikti bebegim severek iciyodu 😊
Marfa_marfusha hilaldiyebiri bestiron damlanın içinde c vitamini olduğu için emilimi biraz zor ve o yüzden çocuğunuz süt içtikten 1 saat sonra verin ve damladan sonra da 1 saate kadar süt vermeyin. Yoksa ekşimiş kusma oluyor
hilaldiyebiri balmelinam doktorumun önerisiyle bestiron aldım bunu sevmezse ocean al demişti ama sizin dediğiniz markaya da bakacağım teşekkür ederim 🙏🏻
hilaldiyebiri deniz255 evet sağlık ocağında öyle dedi ebeler. Kendi çocuk doktorum da kiloya göre vermiyoruz artık 24 damla dedi ama ben 5 damla bile veremiyorum zaten çok midesi bulanıyor 🫠
deniz255 hilaldiyebiri ya biz bestiron kullanmıştık kızım da seviyordu tadını. Ama 6. Aydan sonra kullanmıştık pekmeze karıştırıp veriyordum