uykuseveruykusuzanne Arkadaşlar selamlar. İpek kirpik yaptırma gibi bir hevesim var 😄 daha önce yaptıran var mı? Olumlu-olumsuz tarafları neler? Ankara’da yaptırıp memnun kaldığınız bir yer varsa isim paylaşır mısınız?
nazlimom_ uykuseveruykusuzanne gozde ozbay’da yaptırdım 2 kere çok memnun kaldım ama 1 ay anca gidiyor dökülüyor ilk zamanlar fondoten sür çık iyi oluyor ama fazla gitmiyo yani kirpik
uykuseveruykusuzanne nazlimom_ aa süresi baya kısaymış. Fiyatı ne kadardı. Bir de işlem sonrası kendi kirpiklerinize bir şey oldu mu
nazlimom_ uykuseveruykusuzanne kirpiklerimde çok az dökülme oldu fiyatını hatırlamıyorum sayfasından sorabilirsiniz