bianneo 36,9 ateş sayılmıyor pek ama alından temassız ölçüyorsunuz sanırım.
Sabahtan beri sürekli ateşi yükselen ve ateş düşürücü ile tam olarak düşmeyen kızımı biraz önce babasıyla acile gönderdim ben. 39,9 olmuştu ateşi. Yarın çocuk doktorundan randevusu var ama tahlilleri falan yapılır zaman kazanmış oluruz. Çocuk 7 yaşına gelince biraz alışmış oluyo insan ateşe öksürüğe. 🫣
Evde iki buçuk aylık yenidoğan var onu korumaya çalışıyoruz bir yandan.
Çok geçmiş olsun bu arada🙏🫶🏻