brfnbt HALE___ biz doğduğundan beri ocean kullanıyoruz yan etkisi olmadı doktorumuz da içeriği temiz sağlık ocağının verdiğine göre dedi 🌸
_YanakReisinAnnesii HALE___ 4 buçuk yıldır kullanıyorum. Büyüdükçe yaşına uygun dozunu alıyorum memnunum.
ollaluna7 HALE___ doğduğundan beri Ocean kullanıyorum şuan 27 aylık içeriği temiz olduğu için tercih ettim bir yan etkisini de görmedim
insevo HALE___ ben kullanıyorum memnunum demir ilacida Bestiron aldım fakat doktorun bilgisi yokmuş kilo başına mı vermemiz gerekiyor
dryy01 insevo evet kilo başına, mesela kızım 6.700 7 damla veriyoruz demiri. D vit 1 yaşına kadar 3 damla dedi monovit için.