smnbr Makinem bosch serie 4 İlk defa kotları kurutcam içinde ama hangi programı kullanıyor acaba burdaki hanımlar?
surprizbebe smnbr ben kot atmıyorum özellikle siyah olanlarda dönerken katlandığı yerlerde iz kalıyor beyazlıyo oraları.
maygirl smnbr kot ayari warsa kot ayarinda..zaten kotlar icin program malum.yoksa dolap kuruluğu idealdir.