Gerçekten çok canım yanıyor ağlaması içimi acıtıyor bi kaç gündüe ağlması bundanmış demek ki uykudan çığlıkla uyanması bundanmış bugün başka bir doktora götürdüm iki tane ağzında aft var görünce içim parçalandı enfeksiyon dedi iki tane ilaç verdi başına gelen var mı gerçekten en hızlı şekilde geçmesini istiyorum onu öyle görmeye danayamıyorum