HM-21 ben de burada kalayım benim de 2 aylık kızımda var. Bugün çocuk doktoru yine normal nemlendirici spreyler var kullanabilirsiniz geçecek dedi ama eğer baharda da geçmezse kbb doktora götüreceğim. Şimdi burnu minicik olduğu içindir diye düşünüyorum