balkizimcicekkiz Çocuğuna endoskopi yaptıran varmi 8 ocağa gün verdiler endoakopi olacak çok korkuyorum yaptıranlar bilgi verebilirler mi
balmelinam balkizimcicekkiz 3 kez yaptirdim ama uyutularak sizin nasil olacak bilemiyorum ama korkulacak hicbisey yok annem de uyutulmadan 2-3 defa yaptirdi 🌸
betul97_ balkizimcicekkiz Korkacak hiçbir şey yok canım ben kaç kere oldum yatıyorsun sonra bir anestezi hop gitmişsin bir uyanıyorsun her şey oldu bitti gitti
balmelinam balkizimcicekkiz pardon ben eksik okumusum size yapilacak sandim ama cocugunuz icin de korkulacak bisey yok kisa suren bi islem zaten cok gecmis olsun 🌸🙏🏻
balkizimcicekkiz Seyma2534 biraz bilgi verirmisiniz siz işlem yapılırken görüyor musunuz tam uyutmami oluyor sedasyon mu oluyor toplam ne kadar sürüyor
Seyma2534 balkizimcicekkiz beni çıkardılar 5 6 dakika sürdü sedasyon verdiler sakinleştirici gibi bişey yanına gittiğimde uyanıktı sakindi sadece kolay bi işlem
Seyma2534 balkizimcicekkiz evet alıyorlar ona göre kesin tanı konuyo zaten parça da böyle et parçası gibi değil küçük tüplerin içinde sürüntü gibi bişeylerdi ben götürmüştüm labaratuvara