Oğlum 2 aylık. Zatüre olmuş cigerleri çok kötü dedi doktor şehir hastanesine sevk etti yoğun bakıma aldılar bu süreci geçiren varmı kaç gün kalıyor vücudu oksijensiz kalmıs oksijene bagladılar süt sagıp bıraktım göstermiyorlar çok kötüyüm. Biz griptik herhalde ondan geçti 38 derece 39 derece düsmeyen ateş inleme öksürük ve emmeme sikayetiyle gittik hastaneye.. Bu mübarek günde dua eder misiniz 🥺 kaç gün yatar ne zaman taburcu olur sonra tekrarlar mı deneyimleyen yazabilir mi