beginnerrmomm çok geçmiş olsun yalnız sizi tebrik etmek lazım desteksik nasıl korudunuz ? Maske ile mi hep ilgilendiniz, bir de hastayken bebek bakmak çok zor oluyor hele bir de sakin bir bebek değilse. Be doğumdan beri 4 kere hastalandım biri coviddi. 2 tanesi bebeğe bulaştı. Biri aşı yaptırdığımız için geçmedi diğerinde de çok aşırı korundum maske taktım ve emziriyordum antikor geçti sanırım.
Bebeklerimiz hiç hasta olmasalar keşke :(