Kisirvetursu ben olsam altın yaparım beklerim şuan 2 milyonsa mesela mayıs gibi alsanız o 2 buçuk milyon bile olur o paradan biraz kazanın derim. Bide eğer bikaç yıl sonra satacaksanız almayın tayin olduğunuz yerden alırsanız daha mantıklı olur, o zamana kadar paranızı altın yaparsanız kimseye de ihtiyacınız kalmaz. Altın büyük bi yatırım, geçen yılın başlarında 2 bin küsüratlı bişeydi şimdi yıl sonu 5900 oldu gramı. Bence mantıklı düşünün eğer kira sizi yormıyorsa kirada kalmaya devam edin. bikaç yıl sonra taşınacağım yerden ev almazdım ben