gece dokuzda uyutuyorum 12:30’da uyku beslenmesi yapıyorum sabaha karşı beş gibi uyanıyor bazen 8.8:30 uyanıyor bu aralar iki uykuya düştük bir sabah uykusu 11 gibi bir de saat 4:00 gibi bu aralar dokuz değilde sekizde uyumaya başladı iki uyku yaptığı için herhalde ama erken uyuduğu için sanki gece kalkıp mızmızlanıyor bu sebepten midir sizlerde uyku düzeni dedir toplaşalım