Yani evde de uyuyor ama bölük pörçük. Bebek arabasına koyduğum da 10 dkyı bulmadan uyuyor. Ne gece uykumuz ne gündüz uykumuz düzgün değil emzik kabul etmiyor. Gece en uzun uykusu 1.5 saat falan hep memede olmak istiyor memeyi de emzik gibi kullanıyor. Eve bebek arabasını çıkarmayı düşünüyorum ama bu alışkanlık haline gelecek tamamen. Elektrikli ana kucağı, puset,beşik hepsini denedim evde yatağa bıraktığımda kalkıyor direk. çare bulan varmı bu duruma. 5.5 aylığız