asya358_ vatdifak ben ilk kızıma 1 yaşından sonra yaptırdım 3 doz. Yani haberim yoktu öyle bı aşıdan sonradan öğrendim hemen yaptırdim. İkinic kizimada 3 aylık yaptırdim geçen 5 aylık bide 1 yaşındami ne hatırlatma dozu. Doktor takvim çıkartmışti
hindilisalam Menenjit aşısının geç kalma durumu yok istediğiniz ay başlayabilirsiniz ama genelde devlet aşılarının olmadığı ayda yaptırmanız daha güzel olur ağır bir aşı çünkü. 3te ya da 5te başlarsanız çok iyi olur